četvrtak, 26. srpnja 2007.

ovako stvari stoje...

ovako stvari stoje...
u ponedjeljak popodne idem na aerodrom. Do tad jos imam sutra zadnji dan na poslu, pa trositi placu u gradu, pa sluzbenu veceru, pa put u trodos planine, pa opet zabava na plazi u nedjelju, pa moja oprostajna zabava (svi su do sad imali jednu pa ni meni ne gine) u nedjelju navecer, pa spremanje u pon i jos malo suza i planova za ponovni susret...
zakljucak: stvarno nemam vremena pisati onolike postove, pisem biljeske sta sve trebam napisati na blog, pa cu to objaviti po povratku, previse je stvati, a ja ne zelim sad sjediti u sobi dok me tamo ceka nesto zabavnije...
desilo se svasta. Bila sam u okupiranom dijelu za vikend, ludnica je tamo, to treba posebno opisati. samo mali uvod: nema zena na ulicama i zamislite kako su docekali turiste...
naucila sam skakati na glavu :D, prvi put jela kinesku hranu, eno sad i ne znam sta sam ono jos radila... Nemam vremena misliti...
Nego ovako!? IAESTEovci vidimo li se u utorak na sastanku?
joj ne mogu vjeoravati da je vec proslo, samo jos vikend i to je to... to je tuzno...

Hocete nesto smijesno!? Ovdje se toalet papir ne smije bacati u solju... (?)... Ja ga naravno bacam, ne mogu se naviknuti na to i tocka...

Idem sad... Nadam se da se jos jednom kratko uspijem javiti...
Ako ne, cujemo se u srijedu...

Lijep pozdrav svima

Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

sad ti faca sto si jela kinesku hranu...
nemoj se nadat da ces ista pisat po blogu...ja ti necu dat na komp...hahahahahah...
u 'bem ti...aj nemoj dolazit...
moram sobu sad pospremit...ccc...
ako mi budes ista kupovala samo vodi racuna da sam smrsala 5kg... hvala unaprijed...hahahahahha...
zamolio te velimir da mu kupis jos koju razglednicu...
eto to je za sad sto ti imam rec...

i da ...jos nesto... svijetloplavi su 3 na dugi...woohoooo:D:D...
jel ti drago??:D

aj laku noc...

Anonimno kaže...

ej...aj nemoj nikad nikom rec da si mi sestra...
ne mogu vjerovat...
hahahaha...
ja i ti smo bas pehovi...
svasta ce nam se desit...lol...
ja sam odma kad si posla rekla da ce ti se nesto lose desit...
eto ti sad...
hahahahahaha...
aj javi se nekad...lol

angie kaže...

sestro, aj mi se molim te javi na mail, hitno, pisala sam ti mail na hotmail, automatski mi vracen. trebam te nesto pitati... please

Anonimno kaže...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Anonimno kaže...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.