petak, 15. svibnja 2009.

I evo me opet

Baš je dosadno izabirati naslov za tekstove.

Nakon točno mislim 2 godine, možda će se povijest ponoviti. Prijavila sam se opet za praksu na Cipar, i primljena sam i sad samo trebam vidjeti kad idemo u Italiju pa da rezerviram kartu.

Podnaslov: samo slučajnost ili nešto više...

U prošlom tjednu mi je stigao mail od Matee. Pravi prezentaciju za otvaranje EX konferencije i zamolila nas je sve koji smo bili na praksi da joj pošaljemo par fotografija koje će upotrijebiti za prezentaciju. Ja obično pošaljem uvijek onu istu sliku: nas grupa pored Afroditinog mjesta rođenja (?)...

Digresija: ne mogu vjerovati šta sve prodaju turistima na Cipru: Afroditino mjesto rođenja, mjesto gdje se Afrodita kupala, Ahilejevu kuću... I mi smo to sve obilazili: jaoo, ovjde se Afrodita kupala, umočit ćemo i mi noge pa ćemo biti lijepe kao i ona...

... i razmišljam tako da ovaj put ipak proberem neku drugu sliku, pa imam 10 cd-ova slika. I tako sjednem ja u četvrtak popodne i jedan po jedan CD i lagano uhvatim pregledavati slike. Nisam ih sve pregledala pa sigurno godinu i pol. Slike su bile aktualne kad sam se vratila i to je to. Trebalo mi je dosta vremena. Nakon što sam pregledala slike, uhvatim razmišljati kako mi je samo dobro bilo, kako je Cipar super i kako bi bilo idealno otići opet, onako na odmor.
Par sati nakon toga, zove me Ivan, i kaže ima jedna praksa na Cipru, poslao mi je na e-mail, trebalo bi se što prije odlučiti. E sad vi meni recite jeli to slučajnost, luda sreća, nešto više, strašnije... :D
Nisam dugo razmišljala da li da se prijavim ili ne. Praksa je ponuđena u firmi u kojoj su ono ljeto radile Ciara i Suzzy. Mada iz svog iskustva, i svih ostalih koji su bili to ljeto na praksama, znam da me uopće ne treba sekirati radno mjesto.
Potvrda da sam primljena je stigla u utorak, danas evo već i svi papiri. A kad se sjetim samo muke i čekanja one prve godine.

Da ne bi opet pisala neke postove od jednog metra, dosta za ovaj put...

Sad samo znači čekam da se izjasne gospoda iz Italije, pa da planiram ljetovanje.

1 komentar:

Unknown kaže...

cao angie:)

i ja ovih dana gledala slike sa kipra...

a da, digresija;)........ja sam marina iz banja luke, zvala sam te prosle godine prije svog odlaska tamo...ako se sjecas...
i tako gledala slike pa se sjetih tvog bloga, sto si mi prosle godine rekla, pa reko da ga sad ponovo procitam.....posto sad znam mnogo vise o kipru;)
i meni je bilo fantasticno.....samo sto se ne rasplacem....smrc:( , samo sto je nama bilo sve organizovano....Maria se prosle godine bas potrudila oko organizacije, za svaku pohvalu.

vidim da si se ti ove godine prijavila ponovo......pa kako je bilo tebi ove godine?
pozzz iz banja luke:)