ponedjeljak, 16. srpnja 2007.

kratki post

popravila Irena internet...
a s njom sam najbolja i sad imam internet skoro pola dana...

Od vas mi se rijetki javljaju, rijetki komentari... Puno puno hvala hrabrima koji me nasmiju komentarima, a posto su rijetki znam vase komentare napamet...
Ostavili ste me samu usred ovog otoka sa stranim ljudima, ni glasa od vas...

Ana, mama, tata!? Sjetite li me se ikad...????
Ostale necu ni pitati...
Ostat cu onda ovdje, nije lose, snaci cu se, ima posla, naci cu nesto...
Eto tako...

Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

ne sjetimo te se nikako...
ostani tamo...
meni odgovara...
taman sam isplanirala kako cu sobu preuredit...
:D:D

Unknown kaže...

Ej navratit cemo Marko i ja kod tebe kuci po knjige i skripte, ono sto ti je ostalo od njh, da ne propadaju kad ti vec ostajes dole:) aj pamet u glavu i nemoj svasta radit, imas skoro 4 godine gradjevine snaci ces se nekako!
Pozdrav!

Anonimno kaže...

aaa...kako ce ti bit krivo sto nisi bila danas u Mostaru...
ahahahahahahaha....
tata je bio jako velikodusan...
kupio mi je mobitel...samsung klizni...crni... :D:D...
kupio je sebi mobitel... nokiu neku...znas kako je mocna...
kupio je mami peglu tefal...
kupio je meni (odnosno nama)
peglu za kosu...al ne oni iz kineza...
nego neku finu skupu... :D
i jos pita ono... "trebali vam jos ista..."

sad samo moram bit dobra...:D

:D:D:D

Anonimno kaže...

ola,pricat cu ti detalje uzivo,ali ukratko spain gori,tako je dobro vamo,jos sam sa svime imao srece,s poslom,sa stanom...:) ovaj IAESTE je cudo.....javim ti se kada stignem
spanjolac

Unknown kaže...

Andje priznajem da nemam bas vremena da citam blog, malo kad uhvatim. Ovamo mi je super, tako da uglavnom nakon posla odmah idem u grad pa jedva sve stizem.

Iako je na pocetku bilo tesko, ipak je ovaj Iaeste super organiziran.
EKIPA JE CUDO.

PUSA.

Matea

Anonimno kaže...

cuo sam preko svojih ljudi da se zalis kako ti se ljudi ne javljaju. pa kako ce ti se javljat kad glavne saljivce tjeras s bloga crvenim slovima?! mozda cu ti uljepsat blog nekom salom na osnovu starih dobrih vremena... a mozda i necu . clint

Anonimno kaže...

pa gdje si angie jesi nam živa mi se kuhamo u vrućem mostaru jedva preživljavam da budem iskrena ti se barem možeš kupat,ništa uživaj pa se vidimo uskoro

Nikola, 24 kaže...

ćao cipranko, evo da ti i omanac napiše koju riječ, znam da nisam fer, ti meni stalno pišeš a ja ništa. Od sad ću se više truditi obećajem. vidim da se dobro zabavljaš, to je najvažnije, samo tako nastavi ovo ko zna kad će se opet ponoviti zato treba iskoristiti svaku minutu. To ja prakticiram zato sam slabo na internetu :-). A kad se nađemo u Mostaru u onoj našoj čemernoj sobici koju zovemo uredom, onda ćemo se pravo ispričat tko je gdje bio i šta je radio. U međuvremenu uživaj i ne daj da te itko sekira. Pozdrav iz Omana, čujemo se uskoro!

Nikola, 24 kaže...

ćao cipranko, evo da ti i omanac napiše koju riječ, znam da nisam fer, ti meni stalno pišeš a ja ništa. Od sad ću se više truditi obećajem. vidim da se dobro zabavljaš, to je najvažnije, samo tako nastavi ovo ko zna kad će se opet ponoviti zato treba iskoristiti svaku minutu. To ja prakticiram zato sam slabo na internetu :-). A kad se nađemo u Mostaru u onoj našoj čemernoj sobici koju zovemo uredom, onda ćemo se pravo ispričat tko je gdje bio i šta je radio. U međuvremenu uživaj i ne daj da te itko sekira. Pozdrav iz Omana, čujemo se uskoro!

Nikola, 24 kaže...

Ups, sorry, ovo nije da mogu reć da puno komentiram, nego mi se omaklo kad sam kliko da objavim komentar! :-(, :-)