ponedjeljak, 18. lipnja 2007.

Prvi dan na poslu

Evo me u internet cafee-u u gradu. Cekam autobus. Zavrsila sam s poslom y 14:30. Koja dobra firma :)
Ova tipkovnica je grcka pa je sve iymijesano, opet ce biti gresaka, ali nemam vremena ispravljani. Sada samo malo o poslu iako imam svasta ispricati.
Pokupio nas je taxi jutros u 8:30, jutros je bio besplatan, to je kao prvi dan tako, dalje moram sama. Mene i novu studenticu iz Libana. Usput, sinoc su nam ona i jos jedan student iz Palestine koji je s nama u kampusu a tu je na PDS kuhali njihovu tradicionalnu veceru. Super je. Trebala bih i ja nekad nesto, caki veceras, ali se jos izvlacim... ups :)
Mene je taxi ostavio ispred glavnog ureda gradske uprave i rekao javi se na recepciju, tamo su sjedile 3 tete i nijedna ne zna tko sam ja, a s engleskim su, za razliku od ostatka cipra, lose. Uputile su me u drugi ured, kasnije sam saznala da je to ured gradonacelnika,i tamo ni njena (zena je gradonacelnica) tajnica nije znala nista o meni. Super!! Ona je zovnula ured za drustvene djelatnosti i tek su oni znali o cemu odnosno kome se radi, jedna krasna dama josla po mene, odvela me u svoj ured gdje su jos 3 krasne dame, puno make-up, frizure i super ljubazne i nasmijane. Napravile su mi `Ciparsku` kavu, to vam je ona nasa zalivena. Ta zena mi je rekla da cu raditi u zgradigdje je tehnicki ured i da cu tu dolaziti po placu svaki tjedan i da joj se javim ako bude nekih problema, dala mi broj moba, krasna dama... :)
Sliku gradsje uprave cete vidjeti nekad, super zgrada.
Otisli smo pjesice do zgrade 100 m niz istu ulicu, sve je to u starom gradu. Popeli se na 7. kat do glavnog sefa, on se upitao samnom, malo o Bosnii na sto ja dodam `and Herzegovina` (moja misija se uspjesno nastavlja i ovdje, ali sad mi je ciljana grupa ljudi iz cijelog svijeta :). pozvao je mog sefa, gospodina Lazarova sa 6. kata, on me odveo dolje, i pitao da li zelim tu gdje je projektni biro ili na 2 kat gdje su konstrukteri, pa je zakljucio da tu i nema posla, da idem na 2 kat. Tamo su 4 ureda sa 6 inzenjera. Ja sam u uredu sa seficom kata, za stolom preko puta. Najprije mi je dala da listam projekt sa slikama kuca koje treba popraviti u Nikoziji jer su opasne za prolaznike. Grad naredi vlasniku da popravi kucu,a ako nece onda idu na sud. Super stvar.

Moram na bus sad... Nastavak mozda veceras od Frederika...
Imate svi pozdrave iz paklene Nikozije!!
Sta se tamo desava jos??

Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

A joj, pa gospodin Lazarov, pravo šefovski :) . Pa nemoguće, kako ti je krenulo, taman ćeš i ostati bona :)... Upeklo Angie 'vamo a nigdje bazena haha . Aj veliki pozdrav pa piši !

Anonimno kaže...

a tata je mislio da ces se javit i rec kako su te poslali da kopas kanale...
e nista od njegove zelje...:D...

ovamo se priprema krecenje stana...
ne brini ne dam im da udju u sobu...hahaha...

Anonimno kaže...

Citajuci onaj dio gdje nisu znali tko si... ufff... ja bi se skamenila... ;)

angie kaže...

eh ljudi moji, napisala sam kilometar dug nastavak i Fredericov laptop gjde je sve na njemackom i moja gluspost su ga pojeli, nastavak drugi put, nemam obraza sad, a ne znam hocu li sutra u gradu ostajati, na mene je red za veceru :)
Kristina bilo me strah, strasno, cak i panicno, ali srecom sve je zavrsilo super.
Damire, sjetim se ja tamo i vas, kad otvorim ovaj blog i vidim vase komentare... ;)
Hara, mislim da moras doci ovdje ako zelis da ti pomognu... Stoga... Vidimo se!? :)
Bojane, moram ti ispricati da smo neki dan bi u jednoj pivari u hercegovini, obisli pogon, probali najsvjezije pivo, i dogovarali neki pokloncic, spomenula sam ja kako su oni iz niksickog bili dobro, jer je lik radio za njih, pa ako ne bude nista onda cemo bar svi u obilazak... ;)
Ana, na tebe je red da krecis sobu ako se ne varam... I pisite mi nesto, sta se desava kuci, vidi koliko ja pisem, sta si ljena...

Anonimno kaže...

necu ti je ja krecet... neam drugog posla...
u kuci se ne desava nista...
bar sam ja iz svega iskljucena...
ja ti samo spavam i jedem u kuci...:D...