subota, 16. lipnja 2007.

Evo meee

Jao pa vi ste me se pozelilili...

Nemam puno vremena a ne znam odakle da pocnem.
Kao prvo ziva zdrava vesela mokre kose jer smo cijeli dan bili na bazenu... :)
Malo sporo tipkam i cini mi se grijesim, ali nemam vremena za popravke, a tipkam na laptopu.
Evo me u sobi Frederica iz Njemacke! Jeste li pomislili! Ima curu, evo slike pored, ali on jedini ima laptop. Gdje je meni laptom, besplatan internet ovdje. Tu je jos Ciara zi irske. I oni su me jutros probdili lupajuci na balkonska vrata jer mi je soba u prizemlju a u apartmane gdje je po 8 soba mogu samo ja s kljucem. Probudili me oko 12:30 i pokupili na bazen, onaj gdje naj je besplatan ulaz, vratili se, otisli u market, kupili veceru, Frederico kuhao :) ja pravila salatu, eno oni sad peru sudje. Mislim da veceras idemo do grada. Sutra planiramo do Larnace na kupanje i obilazak.

E u larnaci je zracna luka i to odmah pored mora i nocas kad smo dolazili ostala sam stvarno prepadnuta. Znaci avion se okrene (pogledajte malo kartu da shvatite) prema i iz smijera afrike se spusta na aerodrom. Nisam sigurna ali mislim da je pista odmh do mora, jer smo bili jako blizu povrsini, strasno, jedva cekam povratak koji je po danu da to ponovo vidim, ali opet nije isti dojam dizanja, i padanj au vodu :)

I kako sam s nekima od vas naslutila... Daaa Bio je lik, takstit s bijelim papirom na aerodromu na kojem je pisao IAESTE ANDELKA :D ali ja nisam na vrijeme reagirala s aparatom jer kad sam izlazila tamo terminala, ne znam sta ocekujem, nema nikoga, i ucini mi se da vidim skroz na ulazu svoje ime, i ja idem prema covjeku a on se okrenu i podje prema izlazu, te ja za njim, vidim stvarno ja, i ispustim kofer kao da se upitam, nista on, samo me upita treba li mi pomoci s koferom, reko ne , i podjosmo prema crnom novnom uglancanom mercedesu i naravno ja stanem na mjesto suvozaca, ali s nase strane, a to je ovdje pogresno. :)

U budimpesti sam crka. Hara ondje se ne moze odspavati, ja nisam mogla, nikako, i nasla sam zabacen terminal, nije bilo nikoga, ali nisam mogla oka sklopiti, pa sam se zabavila s knjigom, onda sam mijenjala terminale kako na kojem nema leta bar dva sata, nije mi se ni dalo setati jer su mi stvari bile preteske. I mogla sam u avion sve unijeti. Ljudi su s koferima velikim isli u avion. To da znate Matea i NIkola jer ste kukali da necete moci sve staviti, ili ako netko ovo cita neka im kaze. Ali jos jednom vi to provjerite, negdje j eograniceno na 8 kila.

Sta jos sta jos da kazem... Blokada....

Kako je tamo??? IAESTE-ovci????? Jeste li zivi???

joj u ovoj sobi ima komaraca... bjezim...
Ajde javim se ja jos, bar odavde, ali sad idem da se dogovorimo sta dalje...

Ciao

4 komentara:

Anonimno kaže...

A joj pa nemoguće kako uživaš :)) . Sjeti se i nas malo na tome bazenu haha . Već smo te se poželili :)) i čekamo opet javljanje ...

Anonimno kaže...

mjush... :(...
tebi gori tamo...
ccc...
ja se ovamo dosadjujem...nemam se skim svadjat... :D:D...
aj okupaj se koji put i za mene... :D

Anonimno kaže...

hej angie, zivi smo....... malo se kasno javljam,ali ok... tebi stvarno gori,mislim da ću ovo citati kad ispiti prodju.....:D
haj gustaj, do iduceg javljanja....poz

Anonimno kaže...

hehe... toliko dozivljaja u tako malo vremena... ufff... blago ti se...