ponedjeljak, 18. lipnja 2007.

gdje je ludo a

Ovdje sam nesto pogrijesila, objavila prazan blog, a vi ste ostavili komentare, pa evo da samo nesto napisem da ne stoji prazno...
nesto... :)
ma kad su im sve stranice ovdje na grckom, pa dok sam j askontal ada mogu otvoriti stranicu na engleskom... eee... a tek sto ne mogu skontati gdje je ludo a... tu je na tipkovnici na 2 ali nijednom kombinacijom ne mogu do njega... A ni ostale kombinacije ne pale... Ludilo...

Broj komentara: 5:

Matea kaže...

Andje drago mi je da se dobro provodis, uhvati me nervoza kad citam ove mailove. Meni su se javili iz Ceske da cu imati svoju sobu i svoju kuhinju sto je super jer me je jako brinula hrana.
Citam ti blog, a javi se nekad i mailom.
PUSA.

ZELA kaže...

Alo Andjooooooo!Sve sam ovo procito,ama drama.Sad si se i ureda svezala,boli te briga,svoj stol..ee,plata redovna,hehe Samo pazi, nemoj kolace i bombone uzimat, znaju drogu stavit..hehe. Veliki pozdrav od ekipe iz vruceg ureda(gori u njemu bukvalno).

mala kaže...

hej angie...opet ja...provjeri mail, tamo sam se raspisala..molim te, malo opširniji opis radnog mjesta.... i molim te jos nesto: pazi se!!!!!!!!!
poz...........

marija kaže...

hej angie vidim da se dobro provodiš i to zasluženo,i ovdije su ti paklene vrućine samo se mi nigdje ne kupamo inače sve po starom ništa novo za prijavit cujemo se onda ,marija

Rain_Fairy kaže...

ej zvala te ona za stipendiju... ostavila je svoj broj...
mama nije bila kuci...
sutra u 3 treba otic po ono...
mama otisla na poso...
opet radi u hotelu... :D...
tata je na poslu...
i sad ce doc...
i ja sam trebala napravit rucak...
i izgorio mi je sataras...
kmeeeeeeeeeeeeeeeee....
obojili su svoju sobu u bijelo...:(...a WC u plavo...
i kravo jedna sto si otisla...
da si bila ovdje ti bi cistila sve...
al ne...nema angie... pa jadna ana ribaj sve...cccc
nadam se da ce i tebi rucak zagorit...
hehehehe...
:D:D
aj cao...